Als echte pioniers maakten we in 2006 de omslag naar diervriendelijk en kwalitatief rosé kalfsvlees. We boeren kleinschalig, met focus op dierenwelzijn en natuur en minder op productie. Wat dat oplevert? Tevreden dieren, natuurbehoud en het lekkerste weidevlees voor horeca en consument.
Ons bedrijf was van oorsprong een typisch Veluwse boerderij. Een gemengd bedrijf met varkens, kippen en koeien. Dát moest anders, vond eigenaar Bart Boon. En zo kwam het dat ons boerenbedrijf een kalverhouderij werd. Onze specialiteit: rosé kalfsvlees, voor horeca en consument.
Al vrij snel kwam de slagerij erbij. Hier verwerken we alle dieren en laten we het vlees rijpen. Niet alleen ons rosé kalfsvlees en ons rundvlees uit eigen wei, maar ook ons biologische lamsvlees. Van hieruit leveren we de bestellingen af bij zowel horeca als consument. Zelf ophalen kan ook.
Daarom maakten wij 20 jaar geleden al de omslag naar diervriendelijk en kwalitatief rosé kalfsvlees. Goede grond is de bron van ons kalfsvlees. Dat begint bij de boer waar het kalf vandaan komt, het voedzame gras dat het dier eet en het vrije leven op de boerderij. Van goede grond betekent ook dat we een gezond productieproces nastreven, wat geheel in eigen beheer plaatsvindt.
Door corona moesten restaurants meerdere keren de deuren sluiten. Dat had ook impact op onze afzet. Daarom lanceerden we in 2020 een webshop, met daarop al onze vleesproducten en wijnen. Sindsdien vinden ook steeds meer consumenten de weg naar Farm Fields.
Daarom maakten wij 20 jaar geleden al de omslag naar diervriendelijk en kwalitatief rosé kalfsvlees. Goede grond is de bron van ons kalfsvlees. Dat begint bij de boer waar het kalf vandaan komt, het voedzame gras dat het dier eet en het vrije leven op de boerderij. Van goede grond betekent ook dat we een gezond productieproces nastreven, wat geheel in eigen beheer plaatsvindt.
Voor de horeca
Over ons
Schrijf je in op onze nieuwsbrief